השיטות הנפוצות כיום בעולם הפרסום באינטרנט רווחים לפי מכירת מוצר דרך אתר האינטרנט של המפרסם
שיטה זו אומנם מתגמלת בדרך כלל בסכום נכבד את משווק האינטרנט אך הקושי בביצוע המרה של מכירה גדול
למרות התגמול היחסית גבוה עבור מכירה המשווק לא זוכה לתגמול נאות בשיטה זו הסכום ביחס למכירה הוא קטן בשיעור ניכר מול הרווח של המפרסם בעוד המפרסם משלם סכום יחסית נמוך תמורת המכירה , כמו כן בנוסף לרווח יש לו נתונים על הקונה , ומתעניינים נוספים ללא תוספת מחיר סביר שהם ירכשו מוצרים נוספים
בשיטה זו : בעל האתר מבזבז שיווק יקר שבשיטות פרסום אחרות הרווחים שלו היו גדולים מאוד ניקח לדוגמה
מליון הופעות מודעה שהביאו למכירה נצא בהנחה שעבור המכירה קיבל 100 דולר במידה ובעל האתר היה מפרסם לפי הופעות מודעה הרווח שלו היה יותר מ-1000 דולר במקרה זה נוצרה למשווק בזבוז של הופעות
מודעה גם בשיטת קליקים סביר להניח שהרווחים שלו היו גדולים יותר , למעשה כול שיטת פרסום אחרת הרווח היה גבוה יותר , ומתגמל יותר : לכן חלק גדול מבעלי האתרים שמשקיעים זמן , וכסף מרגישים שהשיווק לא מתגמל מספיק , וכך נוצר מצב שהמשווק לא משקיע בפרסום המפרסם במקומות מרכזיים באתרו משום שאין לו מוטיבציה : לכן הגיע חברה שכיום היא שניה בעולם בגודלה , ונתנה פתרון טוב גם למפרסם , וגם לבעל האתר כמובן שמדובר באתרים בעלי תנועה סבירה ...
השיטה עובדת כך : ראשית החברה מספקת את הבא נרים באתר בצורה פחות או יותר ממוקדת : סיכוי להמרה גבוה או קליק המודעות מושכות את העין , וכנראה לחברה יש נתונים מניסיון על באנרים מוצלחים ,
התמחור נעשה בצורה כזו כאשר יש קליק או ליד או פעולה או מכירה התגמול גבוה מאוד לפי סוג הפעולה
אבל יש גם בסיס על"ה כך שהמשווק בכול מקרה גם עם הוא הצליח להמיר באתר או לא יש לו הכנסה
השיטה עובדת טוב גם למפרסם שמקבל יחס המרות גבוה בגלל הניסיון הרב של החברה
להגדלת רווחים : Monetize your site!
עוד אינפורמציה על אתרי על"ה
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה